NoRisk

Køb uden risiko

Nogle gange - ligesom i dagligdagen - går det ikke som planlagt.
Som en ekstra service til vores kunder tilbyder vi dækning af ubehagelige situationer, der kan ske fra tid til anden.

 

Situation

Løsning

Returnere omkostninger
- at sende det tilbage til os

Returnere omkostninger er kundens ansvar. De viste priser er sædvanlige priser for billigste posttjenester.

 Udgifter til udveksling
og gentaget fra os til dig


Du har bestilt forkert størrelse eller produkt

Du kan sende ubrugt produkt til
refusion eller udveksling
 2 - 5  Eur  GRATIS
 
Du er ikke tilfreds med produktet - du kan
ikke lide det

Du kan sende ubrugt produkt
til refusion
 2 - 5  Eur  ----
 
Pakke ikke indsamlet på posthuset og
returneret til os

Når pakken returneres til os eller ses på sporingssted, der er på vej tilbage til os, sender vi det igen.  ----  GRATIS
Du vil annullere ordren - men det var allerede afsendt


Hvis ikke delieret endnu:
- Afvis kun pakken og posten sender det tilbage til os. Så refunderer vi din betaling.

Hvis leveret:
- Du kan sende ubrugt produkt til refusion

 ----


2 - 5  Eur
 ----

Forkert eller ufuldstændig leveringsadresse leveret af kunden

Send venligst os den rigtige
leveringsadresse. Vi sender det igen.
 ----  GRATIS
Modtaget produkt er mekanisk beskadiget
Venligst send os foto. Vi refunderer din betaling eller sender dig nyt produkt. Du behøver ikke sende beskadiget produkt tilbage til os.

 ----  GRATIS
Leveringstiden var
ekstremt lang

Hvis leveringstidspunktet var længere end angivet HER, refunderer vi din betaling = gratis produkt

 ----  ----
Pakke tabt under transport
Forsendelsen betragtes som tabt efter den angivne tid HER. Vi sender det igen til dig og refunderer din betaling = gratis produkt

---- GRATIS

 

Instruktioner for retur eller udveksling

- Sæt produktet i konvolut med en vis beskadigelsesbeskyttelse og tilføj noget info til os.
- Gå til dit lokale posthus.
- Bed dem om standard - billigste mail - omkostningerne skal ligge på 2-5 Eur.
- Registreret eller ekspres mail er ikke nødvendig - det er dyrere. Men det er dit valg og dine omkostninger.
- Når vi modtager pakken, informerer vi dig og refunderer dine penge eller sender det udvekslede produkt.

 

Hvis du har brug for andet produkt hurtigt og ikke ønsker at vente på udveksling

- Opret venligst ny ordre og betaling for korrekt produkt og send det forkerte produkt til penge refusion

Vores leveringsadresse:

PDT-services
Ivo Foltyn
Hornosusska 6B
735 64 Havirov
Czech republic